Resultaat van wedstrijd De Pein F1 - Oerterp F1 (1-0) gespeeld op Douwekamp te 24 May 2008
WIJ MOESTEN TEGEN OETRUP SPELEN
IK HEB DE WINNENDE DOELPUNT GEMAAKT
TOEN STOND HET 1---0 DAT WAS LEUK
ER VLIEGDE EEN HOND OP
HET VELD VAN ANNE
IEDERREEN SCHROK
TOEN WAS HET GEBEURT
WE ZIJN KAMPIOEN GEWORDEN
WIJ KREGEN TAART
EN DAT WAS LEKKER
GROETEN VAN DAVID (F1)

Geschreven door Gegenereerd tijdens migratie op 28-09-2011 22:09:34