logo

De Pein F1- Harkema F1

Resultaat van wedstrijd De Pein F1 - Harkema F1 (0-0) gespeeld op Douwekamp te 23 Sep 2006

Alweer de derde wedstrijd.Spannend!!!We gaan goed ons best doen, en hopen vandaag de eerste punten binnen te kunnen halen.De eerste helft ging gelijk op, en er zat weinig krachtsveschil tussen de beide ploegen.De Pein stond heel goed te verdedigen, waardoor Harkema geen schotpogingen kon doen.Goed zoooo F-jes!!!In de tweede helft is er ook heel goed gespeeld.De Pein heeft veel schotpogingen gedaan, maar helaas is er geen doelpunt gemaakt.0-0 dus.Coach Doetie Jeeninga F1


Geschreven door Gegenereerd tijdens migratie op 28-09-2011 22:09:34